waiting on a sunny day


2009-08-26 @ 22:46:02

Yes i do.
Rubriken syftar på vädret ute nu, har vart regn mest hela dagen tycker jag. Den började i alla fall
med regn när jag självklart skulle gå ner till skolan med en tung väska. Så hur tror ni att
min dag började idag? Och inte nog med att det regnade när ja skulle gå, jo, jag hade
sovmorgon, men blev väckt vid ungefär 7 ändå. Helt otroligt mycket för tidigt för mig idag.
Och när morgonen är förstörd, är oftast hela dagen det, men de va turen i min dag iaf, att
dagen INTE blev förstörd. Konstigt nog? För det brukar den bli.
Har liksom inte hänt så mycket ändå iaf.. Var lite i köping och körde och gjort lite grejs.

Men en grej till som är kasst idag, är att när jag skulle ladda min mp3 med NY musik,

så ja.. vart fanns musiken tror ni? Ja, inte på min dator ialla fall:( så om NI har någon

bra musik på datan, så logga in dirr på msn och skicka!

För musik är absolut det bästa som finns, älskar verkligen det.

Sviker aldrig nånsin, haha, finns alltid för mig!
Well.. Rubriken syftar oxå på att det skulle va himla nice med nånting extra som lyser upp
dagen alltså, tycker allt e så enformigt just nu känns de som! Men kan ju vara för att man
har kommit tillbaka te skolan och bla bla;) haha.
Och nu tänker jag gå och lägga mig, och läsa klart boken som kommer ta ett tag. Sleep tight.

That's alright, that's okay, we were walkin' through some youth
smilin' through some pain, that's alright, that's okay
Let's turn the page


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: jadå, det gick bra, hihi :-)

2009-08-26 @ 23:05:14
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback