after midnight


2009-08-11 @ 15:08:32

Helgen och veckan var crazyyy, men galet kul:-)
I Fredags rodde jag för första gången i mitt liv, och vi gick vidare!!
(Bortom förväntningarna kan ja säga) men kul som fan!
Firade me tjejerna på Sicilia, men ingen dricka för min del

I Lördags vart de lite mer vilt och lite mer kul!
Vi satte igång och rodde klockan halv 5 typ, men gick åt PIPAN..
Förlorade som fan, men en kul grej ändå;-D
Senare vart det alkohol. Jag och Martina gick hem till Karin där vi umgicks med lite folk.
Och egentligen.. Så skulle jag inte dricka asså, men blev så hihi,
trevligt som fan var det, kvällen var perfekt.

I Söndags var jag ute i lunger hela eftermiddagen typ, badade och umgicks
men världens skönaste people. Sen åkte vi hem oh grilla, och på kvällen blev
det bio i kungsör, Sommaren med Göran. Var väl okeys!

  

 

FÖR ÖVRIGT TÄNKTE JAG BARA SKRIVA GRATTIS TILL SOFIA BLIXT,
SOM FYLLER 18 IDAG:-) ETT STORT GRATTIS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback