trapped


2009-08-24 @ 22:47:29

Alltså, ibland kan man bli bra trött på alla dessa människor och alla dessa situationer. Jag förstår inte varför alla ska bry sig så mycket om allting för. Ja menar.. Hur lätt vore det inte om alla skötte sig själva och sket i vad de andra gör.
Den frågan kommer alltid finnas med, är så trött på att de ska snackas så mycket. och inte tror jag det blir bättre av hur man gör, vart man bor och vem man är med. det är så överallt. alla är vi lika.
Visst, man borde inte bry sig, de borde man inte. Men oftast blir det så att man gör det ändå på nått vis, kan inte förklara varför, och vid det här laget borde man ha sluta brytt sig eftersom man vet hur det är..
Och det gör mig nästan ingenting att folk får reda på saker, men kommer de fram till någon person som är extra känslig, så vill man självklart inte att det kommer fram fel saker(som det oftast gör)
Ja, som sagt.. Kan ju säga att ja e trött på allt det där ja skrivit om, men som tur är så finns det ju alltid människor som man kan lita på, som inte snackar massa, som är ens bästa vänner. Och jag har min bästa vänner.
Nog med allt det där, nu har skolan dragit igång igen vilket jag inte tycker om har jag kommit på. Förra veckan så skulle det bli skönt att komma tillbaka till det vanliga, men nu äre fan helt åt tvärtom håller. Morgonen kan jag ju säga att den är värst, det är verkligen omväxling, med att ha sovit från 12 varje dag, till att man ska gå upp 7 varje dag, det är verkligen en svår grej att få in igen.. Skulle vilja ha mera lov, ända tills  jag känner att jag vill te skolan(som jag antagligen inte kommer vilja på ett tag). En grej som jag skulle vilja, det är att få åka bort någonstans, och få lite omväxling från vardagslivet, och få göra andra saker med nya människor, och få se nya grejer.


Men mest av allt så önskar jag att jag fick komma tillbaka till Bruce och stå där igen. Var fan det bästa jag någonsin gjort, var så jävla mäktigt.. Rysligt bra. Kan bara tala om, får ni chansen någongång, ta den. Det är de värt. Skulle betala vad som helst för att få komma dit igen:-) men bara hoppas på att han kommer tillbaka nästa år igen.

Och i december blir det Alice Cooper istället, så man har ju en grej att se fram emot ändå! Det är bra.

Har funderat på att sova nu asså, känns som det är dags, orkar inte vara vaken mer, skolan tär på en! huhu
godnatt, ha det bra.

√ a prisoner in the past


Kommentarer
Postat av: Malin

jo vi bor ju i lilla arboga tyvärr :/ finns om du vill snacka!

2009-08-25 @ 08:39:13
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback