those days


2009-08-31 @ 16:27:21

igår var en sliten dag kan ja lova. började med gymmet dirr på morgonen vilket var väldigt jobbigt eftersom
de va morgon, haha. men dom säger ju att de är bäst att träna då, så ska väl försöka göra de med då oxå.
Sen blev det ner till vasa hallen och kolla på a-laget som hade inne bandy match mot forsby, men ja kom på
att de inte va min grej att kolla på inne bandy, så ja knallade över te ishallen och kollade på a-lagen som
spelade hockey där ist:-) dom vann som tur var! måste ju lägga till att ja tycker de har blivit väldigt kallt där
inne må jag säga. well well, sen vara bara ut och köra lite bil, sen åkte jag och andy ut till nord där vi
umgicks med dom hela kvällen.

Idag har de rätt kass dag i skolan, elle.. aa, en del av dagen iaf.
Började med skolkort, och hur kul är det på en skala? Det sög, och vi var ute för den delen oxå, och kanske
inte så kul att ta kort när det blåser. Allt blir fel. Ja, hade ju oxå tråkiga lektioner och slutade sent oxå..
Men nu är jag hemma, ska snart ut med min elskade mamma
Sen ikväll är de DAAAANS♥! Har ja längtat efter hela sommaren asså

Ozzy Osborune - So tired
Dire Straits - Brothers in arms

Kanske de finaste låtarna just nu? Iaf helt klart värt att lyssna på kan ja lova.


Kommentarer
Postat av: saara

it-media går jag :))

2009-09-01 @ 16:26:57
URL: http://saaralarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback