medeltiden


2009-08-06 @ 23:19:46

1. Så tänkte jag bara säga att det var helt ok i GBG, hade lite osis me vädret, men bra annars.

2. Igår var det verkligen en trevlig kväll enligt mig:)
Var för pärla hemma hos Sara efter en massa olika bestämmelser, med massa
tjejer som jag inte brukar festa med, men det var jätte trevligt ändå. Och hoppas
det görs om snart oxå!
Vid halv 11 bar det av ner till källarn där det verkligen var proppat med folk, antagligen
för att Nordman skulle komma!
Men träffade en massa trevligt folk, men tappade bort dom lika fort. Men Malin höll
jag ihop med nästan hela kvällen  och de var väl tur de:).
Min kväll slutade vid 1.. trodde jag. men vid 4 blev det till slut.
Måste bara tillägga att Malin och jag shotta Tequila igår, och gott var de ju inte!!

Några av tjejerna som var med!

3. Idag har det vart väldigt slitet asso..
Vaknade 9, åkte hem vid halv 12, sen träffa ja min lilla pärla Martina!
Var nere på stan och kikade lite och så, sen var vi hemma och åt mat,
sen senare kikade vi ner på rodden och kollade lite, o vidare till
Munken&Hönan och åt väärldens godaste hambugare.
And now, here we are. Sitter hemma hos Martina, var nyss och träffa
mats niklas o andreas en sväng, och hoppas på att ja ska hem oh
sova snart, för de känns inte som om ja kan va vaken mkt längre nu.
Godnatt sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback