i want a blue sky


2009-08-29 @ 18:20:05
Morgonen började faktiskt med en promenad, en lång promenad, vaknade klockan 9, så de va bara upp och hoppa.. Men då blev dagen längre, och det gör mig inget alls:-) knallade förbi brian en sväng innan jag gick hem oxå! En plan som gick till skogen idag, det var badet.. Så får bli imorn istället! Yey
Oh nu ska jag blåsa håret och lite så, sen ska ja träffa my sweetie martina! Ska gå iväg och hyra film och förhoppningsvis så blire sing star ikväll med! Älskar det, så jävla ruuulit. Mera är inte bestämt, så det visar väl sig vad vi hittar på. Men har alltid kul med den tjejen, så spelar inte så stor roll vad som hittas på! Well well, nu knallar jag!
ha en bra kväll, so long.


we're the best

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback