när livet är en dans..


2009-04-14 @ 21:50:21

..då är livet som bäst.

skolstart idag. efter 2 veckor hemma med lov och feber.
men skönt att vara på språng igen, men samtidigt rätt tråkigt. inte haft så roliga lektioner.
MEN!!
Resten av dagen kan jag lova att den va NICE
Precis när jag sätteer mig på tåger, så börjar en gubbe/alkis/man/äckel, prata med mig.
Han börjar berätta om sin historia om hur socialen tog hans dotter och hur han greps för
sexuellt utnyttjande på henne, och för alkohol grej. (förstår inte hur man berättar de ens?)
Började tycka det va liteeee creapy faktiskt, smink hade han också. DET HAR INTE EN VUXEN MAN.
Vart fall, så halva vägen dit så fick jag höra på hans livs historia,
innan rebecca kom oh räddade mig rå.
Riktig sorgsen må jag säga.
Men man bestämmer väl själv i guess..
Vart fall..
Dansen var riktigt nice, gick grymt bra! Och va grymt kul. Tog i ända från tårnaB-) huhuh
Sen äre dans avslutning den 10E MAJ för er som vill komma och kolla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback