lov


2009-04-07 @ 09:41:53

GRATTIS PAPPA!

Har haft bättre saker för mig än att suttit vid datan, så har vart lite kass på att uppdatera.
But here I am.
Hela förra veckan låg jag sjuk, så hoppas på bättre denna vecka.
Iaf, idag gick jag upp klockan SJU, och tränade HALV ÅTTA.
Ingen sovmorgon för mig inte, men de va skönt.
Sol oh grej ute, så det gjorde inte så mkt.
Klockan 12.40 blir det körlektion med linnea oh körskolan, får se hur de går ^^
brukar va rätt olika.
Oh ännu senare blire till att åka te v-ås och fixa lite grej.
Tänkte ut och springa också om jag får tid, så vi får se :-)
 

& nu är carro hemma, sköönt!!! Har saknat henne en del faktiskt!
men men, händer mer på lovet då?
Jo, det blir en del träna. och party hoppas jag med på (H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback