lambretta


2009-04-18 @ 16:55:28
Fotbollstuneringen igår gick väl inte så super bra må jag säga, men kanske var för att
ingen i vårat lag spelade fotboll. Men bra kämpat iad tkr ja, huvudsaken är att man har kul.
Och det tycker jag att vi hade iaf. Bra kämpat hurrnii.
Igår efter fotbollen vare bara hem och duscha oh grej, sen träffa gos ett tag och på kvällen
 var jag med martina och jimmie:) länge sen jag träffa han!
Vi var hemma och kolla film hos Jonte, sen var vi på viking och käka kebab en sväng.
Så det var min fredag kväll iaf, helt okej med rätt människor!! ♥

Sovmorgon idag för första gången på 4 veckor tror jag, sov te halv 12! Skönt som fan.
Sen blev de ut oh springa, 5 km. Det räckte för mig, för min kondition var inte på TOPP.
Men den va väl lite okej iaf.
Ännu lite senare tror jag att jag oh Martina skulle ner te Tobbe och tvätta fönster, haha.
Hur bra är man om man inte klarar det själv?;) Kassss!
Oh Ikväll blire nog ut te Kvarnsjön maybe? Emot min vilja egentligen, men kan ju iaf kolla
vad det är för folk där iaf.
Tur att Kim har körkort som kan följa med oss dit iaf haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback